Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Hundar > Webben

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2007-09-19, 22:00
Nykomling

Reg.datum: Sep 2007
Dogglas.se

Hej
Är ny här på forumet. Jag skrev just en presentation av oss, mig och min sambo, under "Presentationer".

Vårt intresse för våra små hundar resulterade i att vi ville ha en egen webbshop med häftiga kläder och annat till hundar.

Nu har vi öppnat den och skulle bli jätteglad om vi kunde få synpunkter på innehåll och sådant. Välkomna att besöka oss på http://www.dogglas.se

Vi har lagt upp ett sortiment av sådant som vi själva gillar och siktar på att det ska vara toppkvalitet på allt vi säljer.

Expempelvis hittade vi Northern Moods koppel och halsband. Toppensnygga handgjorda läder halsband och koppel definitivt att titta närmare på om man är ute efter att skämma bort sin älskling med något som man blir ensam om.
Vi är de enda som säljer Northern Moods i Sverige.

Välkomna

Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2007-09-20, 01:55
Nillas avatar
Flitig postare

Reg.datum: May 2007
Mycket snygg hemmis först och främst!
Sedan va det extra kul att hitta riktigt små hundprylar för jag som har en pytteliten vovve har ju vissa problem med det.
  #3 (permalink)  
Gammal 2007-09-20, 10:50
Nykomling

Kul att du gillade sidan!

Läste lite på hemsidan om "din" ras - tror inte jag sett någon sån hund i verkligheten. Jättefina!
Kallas dom något i "folkmun" - jag menar något enklare namn?

Visst är det behändigt med små hundar!
Jag har själv haft stooooora hundar förut, typ Pyreneér, Nuffe och Berner - det blir så mycket hund på nåt sätt...

Vårat intresse för tillbehör för hundar kom sig faktiskt av att den lilla Jack Russell-tjejen aldrig fick nån ordentlig päls, så hon kunde inte gå ut när det var kallt, det var ett elände att få henne rumsren.
Då insåg vi att hundkläder ju även fyller en vettig funktion.

Måste väl erkänna att man tidigare sneglat lite på småhundar med kläder...

Men inte bara det - vår andra hund har problem med eksem så han behöver skyddas från att bli alltför blöt, så där fanns ytterligare ett behov.

Hoppas du hittar något kul även för din jycke, vi har dom flesta plagg och tillbehör i små storlekar som bör passa!
Svara med citat
  #4 (permalink)  
Gammal 2007-09-20, 11:48
Nillas avatar
Flitig postare

Ja rasen är väll inte så himmla vanlig, normalt brukar vi i klubben säga pk till rasen helt enkelt.
Ja kläder för mig är ett måste då Freja är släthårig och mycket liten så på vintern är det ett måste både på gott och ont. Jag älskar vackra saker till hundarna för att det är svårt att inreda när man har en stor ful hundsäng eller skålar som alltid står framme. Det är ju ett måste med dessa saker med så jag är mycket glad att man nu mera kan hitta snygga saker om även är praktiska.
  #5 (permalink)  
Gammal 2007-09-23, 18:48
Miras avatar
Flitig postare

Skicka ett meddelande via MSN till Mira
Åhh, nej... Jag som lovat pojkvännen att sluta shoppa så mycket på nätet. Har redan en jättelång önske-lista från din webshop... Verkligen jättemycket fint jag vill ha... Får beställa lite åt gången så märker han nog inte det...

***Med båda fötterna på jorden kommer man inte långt...***
Svara med citat
  #6 (permalink)  
Gammal 2007-09-27, 22:42
Nykomling

Lugn bara Mira, vi lovar att inte säga nåt!

När mina tjejer (barnen alltså) var små så brukade jag, hmm, handla liiiite för mycket till dom ibland (nåja, ganska ofta....).

Jag gömde helt enkelt kläderna inuti dom andra klädhögarna och när deras pappa hittade nåt som han inte sett förut så hade jag jättemånga bra förklaringar - köpt begagnat, bytesdag på jobbet, fått låna av grannen, totalutförsäljning på H&M (tänk vad mycket vi tjänade där), ja, du vet ju hur kluriga vi tjejer kan vara!

Han gick på det varje gång - eller??

(PS - Vi är fortfarande tillsammans! )

Du är välkommen till butiken, frakten är ju inte så dyr så vår förhoppning är att man inte ska känna sig "tvingad" att handla massor på en gång.
Svara med citat
  #7 (permalink)  
Gammal 2007-09-28, 09:14
Nykomling

Skicka ett meddelande via MSN till Pocoangelo
Jeg vil handle, men kommer ikke videre en til Leveransinformation!

Gåa inte at trycka fortsätt..
  #8 (permalink)  
Gammal 2007-09-28, 13:35
Nykomling

Vi arbetar på problemet som uppstått för utländska kunder och hoppas det ska vara löst innan kvällen och hoppas Pocoangelo har lite tålamod - Norge är ju sååå nära och ändå så långt bort när det gäller teknikens under!

För beställningar inom Sverige fungerar shoppen som vanligt!
Svara med citat
  #9 (permalink)  
Gammal 2007-09-28, 13:49
Nykomling

Skicka ett meddelande via MSN till Pocoangelo
Citat:
Ursprungligen postat av dogglas se
Vi arbetar på problemet som uppstått för utländska kunder och hoppas det ska vara löst innan kvällen och hoppas Pocoangelo har lite tålamod - Norge är ju sååå nära och ändå så långt bort när det gäller teknikens under!

Tack snälla!
  #10 (permalink)  
Gammal 2007-10-05, 11:28
Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av dogglas se

Just nu väntar vi på besked från leverantören av vårat betalsystem för kortbetalning - det har visat sig att systemet inte "gillar" norrmän...

Systemet vill absolut lägga på moms på frakten till Norge, det är det som är problemet i dagsläget - hoppas det ska lösa sig snarast dock!

PS För Norska kunder har vi löst det på annat sätt så länge...
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar