Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Hundar > Utställning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #11 (permalink)  
Gammal 2008-04-19, 22:51
Thairghayss avatar
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Thairghays
Oj oj oj... Vilken dag det har varit idag.... Och helt otippad...
Min hane (Scottie) tog cert & blev BH-3 (helt oförberedd på det).
Min öppenklass tik (Blondie) tog även hon cert & blev BT-2.
Och sist men inte minst fick min egenuppfödda junior (Bell) HP & tvåa i konkurrensn - tyvärr räckte hon inte till att slå sin konkurrent.. Men matte är lycklig iaf..

Bells brorsa fick även han HP och slog sina två konkurrenter.. (den ena från Finland)

Hur gick det för er andra????

hemsida -> http://www.thairghays.se
blogg -> http://thairghays.bloggagratis.se
Svara med citat
  #12 (permalink)  
Gammal 2008-04-20, 11:54
Medlem

Reg.datum: Apr 2007
kvalitetsklassen fick vi 1a o jag trodde vi skulle åka ut me tvåa o konkurrens kom vi 4a. så jag e helt nöjd. vet ju att min hund har lite brister. tex att underkäken e lite klen och hans svans i låg ansatt. Sen så e han en bra bit från o va värdigväxt. Så vi e supernöjda. men längtar efter att få börja ställa vår andra.
Svara med citat
  #13 (permalink)  
Gammal 2008-04-20, 19:18
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2007
vi som ville hälsa på er så fick jag hemska nyheter på morgonen och var helt borta hela dagen.. och kände då på morgonen att nu kommer väll allt gå åt skogen.. ingen bra dag..

men där tar man fel min lilla pojkspoling går och får första 1:a kvalité och sen så började dommaren placera oss redan efter varje han hade kvalitétsbedömt.. så ställde han alla bakom mig.. och jag stod ärligt och tänkte att nu har han nog glömt bort mig här.. men så får vi gå ett sista varv.. och vi blev etta med ck sååå nöjd med min duktiga lilla kille :P
han sa att han hade placerat sig i hanhundsklassen om han varit tjockare (kan säga att min hane inte är så tunn men supernöjda är vi ändå :P)
han har bara gått åt det bättre hållet..

min tik fick en etta..vilket jag är nöjd med .... hon har tydligen för kort nos vilket jag inte håller med om.. men den mörka masken luras och även en ljusfläck på hakan som gjorde att dommaren trodde hon har för lite haka.. men hon har ganska kraftig...men så länge dem får ettor så är jag nöjd :P

grattis till dina resultat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar