Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Hundar > Utställning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2007-05-07, 01:40
NNT NNT är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2007
Löptikar på utställning

Undrar lite hur ni gör med era löptikar med utställning...Har ställt Tiara nån gång när hon precis börjat löpa...Var på Inof i Lomma idag då hon löpt 3 dagar men man kan ju lugnt säga att man får lite blickar O inte var hon så rolig att gå med heller...ska ju lukta överallt o svansen det är till för att täcka över just nu inte ha i vädret Funderar nu på Hässleholm...Har ju anmält henne men hon kommer då att höglöpa o va på dygn 16 Känns lite olustigt...kan se henne stå o ringla med svansen som en liten ormtjuserska så fort nån går förbi i ringen...O jag undrar hur många hanar det distraherar Känns inte så jätte lockande att ställa henne faktiskt...Ställer ni era tikar fast det krockar med löp/höglöp? På Lydnad, bruk o vissa andra tävlingar är väl löptikar strängt förbjudna vad jag förstått men inte på utställning?
  #2 (permalink)  
Gammal 2007-05-07, 08:14
Flitig postare

kan förstå att det inte känns så lockande.. men av vad jag ser så är det ju inte förbjudet på utställningar då det inte står något om det alls i dem senaste utställningsbestämmelserna.. jag vet en uppfödare som ställer sina hundar när dem löper.. men om jag ahde tik så vet jag inte om jag hade gjort det.. både för andras skull och min egen..
  #3 (permalink)  
Gammal 2007-05-09, 10:28
Flitig postare

Skicka ett meddelande via MSN till hardedoggs
Näe de är inte förbjudet. Men jag tycker det ska inte spela nån roll för hanarna ska kunna sköta sig i ringen fast det är en löptik i närheten
  #4 (permalink)  
Gammal 2007-05-11, 19:29
Ulliss avatar
Nykomling

Reg.datum: May 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Ullis
Jag var i Larv den 6 Maj och ställde min tik som då var i höglöp det var inga som helst problem
  #5 (permalink)  
Gammal 2007-05-12, 04:32
Medlem

hugo har inga problem me tikar alls. Hade två st tikar som löpte på hundmassagekursen. Men han va på alla hanar iställe
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar