Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Hundar > Träffar

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2007-12-03, 08:34
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Hundparty

Är det någon i Stockholmstrakten som är sugen på att hålla i ett hundparty? Då kan jag rekommendera Mervi Kärki. Hon är Sveriges enda auktoriserade amichien bonding instruktör. Hon är säkert intresserad av att prata om den metoden samtidigt. Ett billigt sätt att få ta del av hennes stora kunskap. Dvs om man kan låta bli att köpa allt hon visar vill säga

HOMEPARY FÖR HUNDGLADA

Bjud in dina vänner på en fika och prata hund...jag kommer till dig, visar hur ni kan både träna, leka och aktivera era hundar på ett utvecklande sätt.

Du och dina gäster kan sedan köpa produkterna direkt på plats. Inget köptvång. Som värdinna får du givetvis en present.

Produkterna har hög kvalitet och låga priser.

Vanliga koppel, halsband, selar, långlinor (olika längder), leksaker, träningsgodis utan socker,tuggben, borstar & kammar, klotångar, reflexkoppel, blinkhalsband, jogging koppel, träningskoppel öglor osv osv ...

Mer information kommer snart...vill du vet mer maila eller ring mig.

mervi.karki@ownit.nu eller mobile 0709-786100

Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2007-12-07, 23:54
bubblan87s avatar
Medlem

Reg.datum: Nov 2007
Låter superkul Ska nog ha ett sånt! Passande nu inför julen!
Slängde iväg ett mail till henne och fick svar nästan direkt, så ska ringa henne och planera
Har du haft ett någongång, och hur var det?
  #3 (permalink)  
Gammal 2007-12-14, 18:59
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Jag har aldrig haft något själv. Men jag gissar att det liknar ett vanligt säljparty fast mycket roligare Man får ju prata hund hela tiden. Samtidigt kan ni ju ta nytta av hennes kunskaper om Amichien bonding.

Svara med citat
  #4 (permalink)  
Gammal 2008-01-27, 18:10
bubblan87s avatar
Medlem

Reg.datum: Nov 2007
Så, idag är Fenriz stora dag och Mervi har varit här och visat oss, samt en del andra hundägare en MASSA hundsaker!

Mervi var Supertrevlig, så jag tipsar om henne om någon vill ha ett hundparty själva

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar