Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Allmänt > Off Topic

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2007-09-25, 22:53
Miras avatar
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Mira
Höst...

Jag är nog en av få personer som faktiskt älskar hösten... Fina dagar kan man ta långa prommisar i skogen och njuta av den friska luften och alla vackra färger. Och när det regnar och stormar så kan man kura ihop sig i soffan med en rykande kopp thé och en bra bok eller film. På sommaren känns det så tabu att vilja vara inomhus. I alla fall när det är fint väder... Vilken är din favorit-årstid och varför?

***Med båda fötterna på jorden kommer man inte långt...***
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2007-09-26, 01:13
jiinniis avatar
Medlem

Reg.datum: Apr 2007
Skicka ett meddelande via MSN till jiinnii
Jag är en typsik vinter människa . Har alltid varit & kommer nog alltid vara .. Man får ju köra skoter ..
  #3 (permalink)  
Gammal 2007-09-26, 08:59
annach9s avatar
Flitig postare

Re: Höst...

Citat:
Ursprungligen postat av Mira
Jag är nog en av få personer som faktiskt älskar hösten... Fina dagar kan man ta långa prommisar i skogen och njuta av den friska luften och alla vackra färger. Och när det regnar och stormar så kan man kura ihop sig i soffan med en rykande kopp thé och en bra bok eller film. På sommaren känns det så tabu att vilja vara inomhus. I alla fall när det är fint väder... Vilken är din favorit-årstid och varför?
Instämmer till fullo Sen är det så skönt att ta på sig lite kläde igen, Älskar stora sköna polotröjor, halsdukar och mössor, lite mani på det sistnämda . Ja, en stor kopp te och en skön filt plus en liten vovve ihopkurad i famnen, det får en att må riktigt gott
  #4 (permalink)  
Gammal 2007-09-26, 11:47
Miras avatar
Flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av jiinnii
Jag är en typsik vinter människa . Har alltid varit & kommer nog alltid vara .. Man får ju köra skoter ..
Den lyxen är tyvärr inte särskilt vanlig här i Skåneland... Hade gärna kört skoter, verkar jättekul... Och massor av snö... underbart... inte sådant slask som vi får här nere i söder...

Svara med citat
  #5 (permalink)  
Gammal 2007-09-26, 11:50
Miras avatar
Flitig postare

Re: Höst...

Citat:
Ursprungligen postat av annach9
Citat:
Ursprungligen postat av Mira
Instämmer till fullo Sen är det så skönt att ta på sig lite kläde igen, Älskar stora sköna polotröjor, halsdukar och mössor, lite mani på det sistnämda . Ja, en stor kopp te och en skön filt plus en liten vovve ihopkurad i famnen, det får en att må riktigt gott
Ja! Vovve ihopkurad i knäet glömde jag... Mira gillar också hösten... Hon skuttar glatt med på en solig skogspromenad och älskar att mysa i soffan när det regnar... Dessvärre gillar hon inte att gå ut de dagar de regnar så då är hon iof ingen älskare av hösten precis...

Svara med citat
  #6 (permalink)  
Gammal 2007-10-23, 14:37
Nykomling

Reg.datum: Apr 2007
jag älskar sommaren alla andra årstider får gärna hoppas över dessvärre tycker vovven det är pest med sommar, han har så tjock päls oich älskar vintern, då han kan rulla sig o latja i snön medans matte står och huttrar och ber att han ska skynda sig att kissa å bajsa och sluta fåna sig
Svara med citat
  #7 (permalink)  
Gammal 2007-10-24, 18:22
Miras avatar
Flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av tibbeman&jag
jag älskar sommaren alla andra årstider får gärna hoppas över dessvärre tycker vovven det är pest med sommar, han har så tjock päls oich älskar vintern, då han kan rulla sig o latja i snön medans matte står och huttrar och ber att han ska skynda sig att kissa å bajsa och sluta fåna sig
Ha ha... Kan se honom framför mig; som ett skuttande yrväder i snödrivorna... Matte får väl också skaffa sig en (fusk)päls så hon kan härja runt i snön med sin Tibbeman... eka:" class="inlineimg" />

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar