Vibrationsträning... Någon som har testat? Är väldigt nyfiken på detta fenomen som enligt utlovat ska vara både effektivt och inte så ansträngande... Låter för bra för att vara sant i mina öron...
NEJ, det är inte för hundar (inser nu att mitt inlägg var lite dåligt formulerat... Det är träning för människor, på gym. Tror att det även kallas för "power-plate" eller något liknande... Ingen som vet vad det är?
Japp ! Har inte provat själv , tyckte d var för dyrt .. Har hört d ska vara bra om man tex får ont när man tränar på vanligt vis .. Sen behöver man ju inte byta om & duscha så på så vis passar d ju in om man lever lite hektiskt ..
Japp ! Har inte provat själv , tyckte d var för dyrt .. Har hört d ska vara bra om man tex får ont när man tränar på vanligt vis .. Sen behöver man ju inte byta om & duscha så på så vis passar d ju in om man lever lite hektiskt ..
Jo, tid är ju inget man har massor av precis... Har också hört att det är ganska dyrt men om det bara fungerar så kanske det är värt det... Men jag förstår inte hur man kan bli vältränad av att stå på en vibrerande maskin? Enligt vad jag har läst ska det ge lika bra träning som aerobic... Hur är det möjligt? Låter som en "fantastisk" reklam på TV-shop...
googlade fram den där bilden Man står bara på plattan , lätt böjd har jag förstått .. Fördelar med vibrations träning , Fettförbränande , Ökad ämnesomsättning , Sänker stresshormonerna , Ökar muskelstyrkan och explosiviteten , Bryter ner celluiter , Förbättrar blodcirkulationen .. Även masserande avslappnande känsla ..
Ingen som testat ? Nu börjar man ju själv bli sugen .. Måste nog testa ändå ..
googlade fram den där bilden Man står bara på plattan , lätt böjd har jag förstått .. Fördelar med vibrations träning , Fettförbränande , Ökad ämnesomsättning , Sänker stresshormonerna , Ökar muskelstyrkan och explosiviteten , Bryter ner celluiter , Förbättrar blodcirkulationen .. Även masserande avslappnande känsla ..
Ingen som testat ? Nu börjar man ju själv bli sugen .. Måste nog testa ändå ..
Måste nog faktiskt också testa... *nyfiken*