Citat:
|
Ursprungligen postat av Ninja&Mini
Citat:
|
Ursprungligen postat av Therese
Citat:
|
Ursprungligen postat av Ninja&Mini
Citat:
|
Ursprungligen postat av Therese
Gud vad fin.....
Har själv sådana väskor till mig,Men ska titta ut en till lilla smulan.
Vilken köpte du?
|
Tja eftersom det är jag som har shoppen så har jag ju alla  men jag har en gammal Friis modell som heter Society Logo Bag + Camo Shoulder Bag till mina hundar. Gillar Friis' grejer-både till människor och hundar. Gillar att de gör väskor till hundarna som ser ut som "vanliga" väskor!
|
Ok så du har shoppen.....Kul.har kollat lite och vilken väska tror du e bäst till min lilla tik på 1,2kg? någon att rekomendera?
Tycker oxå om friis´väskorna har några st till människor.Men skulle behöva en till lilla hund.Och som du säger så gillar jag oxå när det ser ut som "vanliga" väskor.
|
Blir hon större? För är hon fullvuxen så kan hon ha alla! Blir hon större är det bara Emperor (den lilla grå) som du kanske inte ska ta, men blir hon inte större så funkar alla. Det är ju en smaksak vad man tycker om, men jag vill som sagt ha en hundväska jag känner mig lika fin i som en vanlig väska. Jag har Big eftersom jag har 2 chihuahua'or och jag vill kunna ha båda i en ibland. Hoppas du hittar något.

|
Tror ej hon blir större.Hon är redan 8månader....men kanske 1,3-1,4 för att vara på den säkra sidan.
Har ni kvar som gamla väskorna oxå?
dom som du skrev att du hade....
Hur mycket kostar frakten?
Jag vill oxå känna att hundväskan är snygg som en vanlig väska....-Gillar ju friis mycket.
Svårt att bestämma....
min andra york vill ej sitta i väska.Men den lilla gillar det mycket.