(butiks bild)
Hej alla! Jag har en helt ny Pet Flys carrier från Usa till salu.
Köpte den till min PK tjej men tyvärr insåg jag inte hur verkligt liten denna är, storlek mini, och jag har inget annat val än att sälja den för att kunna köpa en storlek större inför sommarens resor, den är verkligen ASSNYGG!
Pet Flys är kända för sina flyggodkända carriers, dom är som transportburar men med mer väskkänsla och attityd. OCH komfort! Dessa är orginalen som andra efterapat.
Det är omöjligt att beskriva dessa väskor rättvist med ord man måste se dom, det finns så mycket coola detaljer som gör dom till absoluta topkvalitets carriers! Du blir inte besviken! Utmärkt att ha på resor och/eller som varjedag väska i bilen tex.
Detta är "Wings" modellen i storlek mini, helt ny inte ens provsutten och med lapparna kvar !
Måtten är 20x23x33cm och passar minihundar med en maxvikt på 1,5-1,8kg enligt min åsikt
beroende på hundes mått. Bra till valpar.
Den är svart i väldigt snyggt präglat imitationsskinn tillsammans med imitationsmocka - en riktigt snygg kombination!
Väskan har borstat silver hardware, ett lila "wings" tryck på fronten som matchar den borttagbara bottenplattan innuti, "luckan" man fäller ner och filten man får till (i lila och svart mystyg).
Det medföljer en handrem och en axelrem som man kan ta bort och/eller flytta på. Sen följer en rad snygga detaljer som är typiska för Pet Flys som tex plastfickan på baksidan med plats för hundens foto och en "travelpatch" där man skriver adress och telefon nummer.. SÅ HIMLA SNYGGT!
Du kommer säkerligen vara rätt själv med just denna modell också som jag inte sett i Sverige än (spring 2007).
PRIS: 1500kr eller bud
Jag står för frakten inom Sverige
(Normalpris för dessa i Skandinavien är runt 1500kr EXKL. frakt)
maila:
dodilodi@msn.com
-----------------------------------------------------------
Bilderna nedan är tagna av mig på den väska som är till salu, har försökt fota detaljer för att man ska få in känslan och förstå hur verkligt välgjorda och snyggt designade dessa väskor är.
Selma på bild väger 2kg, är 24cm i mank och ca 35cm lång när hon ligger ner med frambenen rakt ut, väskan pallar hennes vikt, rullar hon ihop sig kan hon säkerligen sova sött i den men ska hon ha lite svängrum krävs en storlek större.

- Högersidan uppifrån

- Vänstersidan uppifrån

- Insidan uppifrån (insidan är täckt i vattentät plast. lätt att torka ur)

- Löstagbar bottenplatta (ovansida klädd i mjukt tyg, undersida i plast)

- Tillhörande stor filt i mjukt tyg och axelrem i präglat immitationsskinn

- Burgaller och lufthål på vänster kortsidan med nedfällbar/fastknäppbar lucka

- Undersida med tåliga metallfötter. Lufthål på höger kortsida. Borttagbar "Travelpatch" med plats för namn, adress och telefonnummer.

- Pet Flys logo, stort längsgående fack och "Brag window" med plats för foto på baksidan.

- Selma, ca 35cm på längden liggade på bild, Filten är dubbelvikt på bredden (stor) och är en riktig gossefilt både inne och utanför väskan.

- Selma: "shit va fet och stor jag ser ut på denna bild!"

- Selma: "S N Ä L L A köp väskan så matte kan köpa en större te mig"
.