Kom igen nu.. Har jag hittat ännu ett utdöende forum eller finns det alls någon aktivitet här? JAg tycker jag försöker lite, men samtidigt vill jag känna av känslan på forumet innan jag skriver allt för mycket om mina åsikter.
Tycker det känns trist ifall det skulle vara så, att det blir mindre och mindre aktivitet, det betyder att jag måste ta mig ann att starta mitt eget papillonforum snart. Och marknadsföra det vidare själv så jag får igång det relativt snabbt...
Kom igen nu, semestern är väl slut nu! Vakna alla!
jag försöker att vara aktiv här.. drog igång en massa trådar en gång men känns som att jag inte fick så mycket gensvar .. men jag ska fortsätta försöka dra igång trådar och disskusioner
Vad roligt! Enligt statistiken så väldigt många inne och läser, men inte lika många vågar skriva något. När ni börjar skriva överallt så kanske dom kommer igång
Eller om ni har några tips på förändringar som kan vända trenden så är det bara att ni säger till!
Ett tips till alla kan vara att mer " allmänna frågor " ställs inte i " spec för raser " . Iofs så kanske jag är den enda som inte tittar i alla " fack " ..
Om någon förstod mig så grattis till er !
Jag är kvar här, men kommer nog inte skriva något på några dagar. Ligger mest i sängen, med feber. Blev nog lite för kall och blöt på utställningen igår och förkylningen jag känt av lite fick chansen att bryta ut.
Jag är kvar här, men kommer nog inte skriva något på några dagar. Ligger mest i sängen, med feber. Blev nog lite för kall och blöt på utställningen igår och förkylningen jag känt av lite fick chansen att bryta ut.