Jag var här mycket i början o då var det rätt mycket aktivitet här. Sen köpte jag valparna som upptog all min tid så jag har inte alls hunnit med internet.. Sen för 4 veckor sedn blev jag allvarligt sjuk så jag har inte orkat surfa.. Åker in för en operation på måndag o kommer att vara borta ca 4 veckor.. Men jag tittar nog in när jag piggnat till..
Saknar mina 3 småflickor o hoppas att dom minns mig när dom kommer hem.
Då har vi varit ifrån varann 2 låååååååånga månader.. *snyft*
__________________ Glada Ada & Trollet Beda & Bus Selma Simply The Best
Försöker oxå vara aktiv med jämna mellanrum, är dock ny här så än har det inte hunnit bli så mycket.
Tycker det här forumet är guld värt. En sån utomordentligt trevlig stämning
Ska försöka göra pm för forumet bland mina uppfödarkollegor, valpköpare mm. Tänker lägga ut en liten länk på mina hemsidor... hihi
well jag har vart medlem ett tag men varit ganska inaktiv, jag är de på de flesta forum också, förutom vovve och alltomhundar.
Men vore kul om det blev lite fart på forumet o fler medlemmar så det blir fler aktiva diskutioner, men forumet är ganska nytt så det tar ju sin tid o ragga medlemmar, vilket görs enklast om alla hjälpsåt
well jag har vart medlem ett tag men varit ganska inaktiv, jag är de på de flesta forum också, förutom vovve och alltomhundar.
Men vore kul om det blev lite fart på forumet o fler medlemmar så det blir fler aktiva diskutioner, men forumet är ganska nytt så det tar ju sin tid o ragga medlemmar, vilket görs enklast om alla hjälpsåt
Kram//kicki o Aros
Har inte heller varit så aktiv på ett tag... Har mest grejat med Miras nya hemsida & blogg... Ska skärpa till mig och försöka vara lite mer aktiv igen...
Å så bra!
Jag började nästan misströsta att det inte skulle bli något av detta jättefina forum,
men vi verkar ju vara flera stycken som är intresserade av att fortsätta, så kör på!
Å så bra!
Jag började nästan misströsta att det inte skulle bli något av detta jättefina forum,
men vi verkar ju vara flera stycken som är intresserade av att fortsätta, så kör på!
/Kicki
Japp, jag är med...