Som rubriken säger, nu har forumet rullat på i ca 2 månader, och nu har ni haft en chans att använda det ett tag. Och då skulle det ju vara väldigt roligt att veta vad ni tycker!
Är ni som nöjda med utseende och funktion? saknar ni något? har ni tips på något som borde finnas här? Som sagt, ös på bara! Vi vill ju göra det så bra som möjligt för er användare!
Glömde en sak, bildgalleriet verkar väldigt oanvänt! ni har väl inte glömt bort att det finns?!
Jag finns här Försöker vara inne på forumet minst 1ggr om dagen ofta fler. Har haft mycket att göra sista veckorna då mitt snart 2 1/2 åriga barnbarn Ebba har varit här. Men nu har hon åkt hem igen. Nu är det hemsidan som ska få en upplyftning .
Om forumet bara funnits i två månader så måste vi nog ha lite tålamod. Det tar tid att bygga upp ett aktivt forum. Dessutom måste vi som Kristoffer säger göra mer reklam för oss.
Jo det är ju sant. Det sura med vissa forum är ju att man inte får göra reklam för andra forum. Har länkat hit från min hemmis men det effektivaste är ju att lägga länken i övriga kommentarer på profilen men då blir det oftast arga pm från moderatorerna från forumet. Jag vill verkligen att dvärghundägare hittar hit. Det är en superbra sida där man kan stöta och blöta dvärghundens ve och väl och det behövs faktiskt.
Jo det är ju sant. Det sura med vissa forum är ju att man inte får göra reklam för andra forum. Har länkat hit från min hemmis men det effektivaste är ju att lägga länken i övriga kommentarer på profilen men då blir det oftast arga pm från moderatorerna från forumet. Jag vill verkligen att dvärghundägare hittar hit. Det är en superbra sida där man kan stöta och blöta dvärghundens ve och väl och det behövs faktiskt.