Tänkte bara säga att forumet såg jättefint ut Men tänkte bara säga att handlasidan verkar inte riktigt fungerande? eller är det min dator som är konstig!?!? Sen så vill jag ha fler spel! Dom va ju superskoj men har snart klarat alla!
hej hej! jätte fint forum och så men det verkar inte direkt hända så mkt här inte så många aktiva användare menar jag... lite synd... finns det kanske något man skulle kunna göra för att dra hit lite fler?
vet att det finns en massa roliga forum redan för varje ras så det kanske inte är så stor efterfrågan jusst nu bara... men vem vet, det kanske kommer flera snart!
hej hej! jätte fint forum och så men det verkar inte direkt hända så mkt här inte så många aktiva användare menar jag... lite synd... finns det kanske något man skulle kunna göra för att dra hit lite fler?
vet att det finns en massa roliga forum redan för varje ras så det kanske inte är så stor efterfrågan jusst nu bara... men vem vet, det kanske kommer flera snart!
fint forum hur som helst
Forumet har just startat igång så det är nog inte så många som vet att det finns!!
Hjälp gärna till att sprida det!!
Och krille: fixa lite fler spel!! Det är en order!!
finns ett nästan identiskt fast bara för mopsar... eller ja inte direkt, en massa andra raser som är medlemar också, där skriver man iaf somo sin hund... det är alltså hunden som är medlem osv... jätte kul verkligen med världens stämmning... samma forumstil fast marinblå
fint forum hur som helst
Forumet har just startat igång så det är nog inte så många som vet att det finns!!
Hjälp gärna till att sprida det!!
Och krille: fixa lite fler spel!! Det är en order!!
Har du också hittat hit Maria?
Jag tycker också att det borde göras lite mer reklam för forumet, hade själv ingen aning om att det fanns innan en liten fågel viskade det till mig idag.