Hej,
Jag har länge funderat på att skaffa hund, men det är inte förrän nu jag känner att jag har möjlighet att ge hunden ett bra liv.
Jag är en lugn och skötsam 22 årig tjej, och jag är varken rökare eller drickare. Jag är ensamtående utan barn och andra djur, och kan garantera att all kärlek kommer gå till min nya familjemedlem.
Jag har ett fast jobb och en stabil familj hemmavid (naturnära villa), som jag alltid har stöd och hjälp ifrån om det skulle behövas.
Jag bor själv i lägenhet, som även den ligger naturnära, med egen gräsmatta och uteplats. Dessutom i anslutning till diverse motionsslingor och skogspartier. Lägenheten ligger nära mitt jobb, så jag kommer inte ha några problem med att gå hem och göra den sällskap om dagarna.
Hunden jag söker ska vara en blandras mellan Chihuahua/Shih Tzu/Lhasa Apso eller liknande. Jag har lagt min semester i Augusti för att kunna ta hem hunden och vara med den till 100% den första tiden. Därför är det viktigt att hunden är "leveransklar" i Juli.
Ett plus är om det finns möjlighet att hälsa på hunden under dess första tid, så jag får känna att jag verkligen är med från första början och får lära känna hunden redan som liten valp.
Hunden ska givetvis vara veterinärbesiktigad, registrerad och vaccinerad vid leverans.
Har ni några funderingar, eller kanske är det så att ni har hunden som jag söker efter?
I så fall är ni mer än välkomna att höra av er till mig