Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

#1 (permalink)  
Gammal 2007-10-20, 17:07
Nykomling

Reg.datum: Sep 2007
Kennel Sörreds paraiso

Någon som har hund därifrån? Är nyfiken om det finns fler sörredshundar här, köpte min vic därifrån i feb 2 år sen.

Hälsning Mia och havanaisen Vic
  #2 (permalink)  
Gammal 2007-11-29, 16:54
Nykomling

Reg.datum: Nov 2007
Hej!

Jag har en liten havanais tjej på drygt ett halvår som heter Celice som kommer från samma kennel som din.
Det har inte hänt en gång att jag ångrat att jag köpte detta lilla charmtroll. Jag har haft en del hundar i mitt liv men måste säga att Celice är den roligast, trevligast och mest lättlärda hund jag har haft.
Eftersom jag inte ska ha henne på utställning så har jag bestämt mig för att hålla hennes päls kort. Har du klippt din hund någon gång.....

Hälsningar
Birgitta
Svara med citat
  #3 (permalink)  
Gammal 2007-12-12, 04:15
Nykomling

Reg.datum: Sep 2007
Åhh va kul Träffar sällan någon som har hund från samma kennel som jag!

Nej jag har aldrig klipt ner min havanais, mest för att jag gillar pälsen och tycker att de ser finare ut så.men visst är det mera praktiskt om man har det kortklipt, ställer för tillfället inte min vovve men har planer på att göra det nu under 2008 försöker få hans päls i riktigt fint skick innan dess

Mvh Mirjam

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar