Jadå, jag föder upp Shih Tzu sedan -93, då föddes vår första kull!! Finns inget roligare och mer spännande än att se om det man tänkt o funderat på blir vad man hoppas!!!!
Vi föder upp Mops i Piteå
Prästbacken´s kennel heter våran kennel, vi har både svarta och Fawn mopsar, föder upp en till två kullar per år
Mycket spännande att se om man tänker rätt i sin avel
titta på vår sida www.prastbacken.com
Annika kennel Newyorkies
Hej! Jag föder upp pudel och chihuahua i liten skala under kennelnamnet Feeorin. En whippetkull för tre år sedan har jag också på mitt samvete....och historiskt sett har jag också haft en dalmatinerkull.......det var för 30 år sedan
Hej! Jag föder upp pudel och chihuahua i liten skala under kennelnamnet Feeorin. En whippetkull för tre år sedan har jag också på mitt samvete....och historiskt sett har jag också haft en dalmatinerkull.......det var för 30 år sedan
Hej! Vad kul att du kom in!!!
Kram Annika
Lollo's valpar så söta nu... sitter ofta o bara tittar in o tänker oh så söta.
Titti's valpar blir oxå sötare för var dag. Äter o äter mest hela tiden....
Jaha, finns här några uppfödare här inne?
vilken ras isåf?
Japp, jag heter Erin och föder upp Chihuahua i liten skala under kennelnamnet Luminitas. Har haft Chihuahua sedan 2003 och är med andra ord nybörjare. Tycker det är jättekul att ställa ut och gör det så mycket jag kan.
Hej Annika och Ann-Katrin!
Vi föder upp mops och borderterrier. Border var vår första ras och vi har fött upp dem sedan -94, mops har vi haft i drygt 4 år och jag har haft en kull. Mopsvalpar väntas till senhösten/vintern-07, efter Våfflan, som egentligen heter Prästbackens Otroliga Ofelia och är 2 år i morgon izza:" class="inlineimg" />
Bordervalpar blir det inte igen på 1 år.
Välkomna in på vår hemsida, se nedan
Anki
Japp, jag heter Erin och föder upp Chihuahua i liten skala under kennelnamnet Luminitas. Har haft Chihuahua sedan 2003 och är med andra ord nybörjare. Tycker det är jättekul att ställa ut och gör det så mycket jag kan.
Hej Annika och Ann-Katrin!
Hej Erin! Kul att du blev medlem.
kramis Annika