Hej!
Vi heter Roger och Jack Brander, och föder upp Afghan och Basenji i liten skala under kennelnamnet Temper. Min (Jacks) mor födde upp Japanese Chin under sitt eget prefix Jumedono, men sedan hennes bortgång tog vi över hennes fina uppfödning.
Hoppas på många trevliga stunder i detta forum! Kul initiativ..!
Jag föder upp chihuahua under prefixet Wunderbaums ! Har haft hund hela mitt liv och chihuahuas sedan -98. Började intreserra mej för avel och utställning -01 då våran första chihuahuakull föddes hemma.Jag bodde då hemma och hjälpte min mamma mycket och har däreftrer fått mitt intresse och mina erfarenheter. Så i höstas hade jag äntligen min egen kull efter att ha "assisterat" på mammas kennel i 5 år
Jaha, finns här några uppfödare här inne?
vilken ras isåf?
Jodå! Jag heter Mats och sköter om surfningen här hos oss.
Jag och frugan usss:" class="inlineimg" /> föder upp Jack Russell Terrier och Chihuahua. Har haft Russell i 5 år och Chihuahua i 2 år. 4 kullar Russell och 1 kull Chihuahua än så länge.
Jättekul att se en hel del personer från andra forum som "ramlar in" eftersom.
Liite förvirrande blir det dock med olika nicks ...
Jodå! Jag heter Mats och sköter om surfningen här hos oss.
Jag och frugan usss:" class="inlineimg" /> föder upp Jack Russell Terrier och Chihuahua. Har haft Russell i 5 år och Chihuahua i 2 år. 4 kullar Russell och 1 kull Chihuahua än så länge.
Jättekul att se en hel del personer från andra forum som "ramlar in" eftersom.
Liite förvirrande blir det dock med olika nicks ...
jo det blir lite snurrig t därför jag försöker behålla samma nick överallt
Japp, Nathalie då heter jag och föder upp Franska Bulldoggar!!!
Har en kull hemma nu som föddes i lördags 28/4 07.. Så mååånga vakna timmar blir det,så ni kommer nog se en MASSA inlägg från mig den närmaste tiden..hihi
Jag ställer ut mina huliganer och sen är dom med mig där jag är...
www.gimli.info kika in på min sida och titta på mina grisar..