Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Hundar > Avel & Uppfödning

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #11 (permalink)  
Gammal 2007-10-17, 09:15
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Nu har jag pratat med Christl Johansson som ska hålla i kursen. Är det någon här som gått för henne? Hon var då INTE rolig att prata med. Utan man kände sig som en jobbig person som bara besvärade henne med ovesäntliga frågor. Det enda svar jag fick det var det kommer med kallelsen, det kommer med kallelsen.
Så är det någon här som vet vilken litteratur som används så är jag tacksam om ni vill berätta det för mig. Fast inte känns det lika roligt längre att gå den efter det här bemötandet.
Kursen ska hållas på Rindögatan 25. Vet någon vart det ligger och hur man tar sig dit kommunalt?

Svara med citat
  #12 (permalink)  
Gammal 2007-10-17, 10:10
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2007
Citat:
Ursprungligen postat av evaav
Nu har jag pratat med Christl Johansson som ska hålla i kursen. Är det någon här som gått för henne? Hon var då INTE rolig att prata med. Utan man kände sig som en jobbig person som bara besvärade henne med ovesäntliga frågor. Det enda svar jag fick det var det kommer med kallelsen, det kommer med kallelsen.
Så är det någon här som vet vilken litteratur som används så är jag tacksam om ni vill berätta det för mig. Fast inte känns det lika roligt längre att gå den efter det här bemötandet.
Kursen ska hållas på Rindögatan 25. Vet någon vart det ligger och hur man tar sig dit kommunalt?
hon kan låta så på telefon men jag går för henne nu och tycker hon är riktigt duktig och trevlig, det du behöver är ju i princip alla skk's olika uppfödarböcker..

som jag iofs vill ha även om jag inte behöver dem.

men hon är iaf jättesnäll och har med sig två supersöta mopsar
  #13 (permalink)  
Gammal 2007-10-17, 12:28
Medlem

Måste jag ha alla sex för genetikkursen

Svara med citat
  #14 (permalink)  
Gammal 2007-10-17, 13:05
Flitig postare

Citat:
Måste jag ha alla sex för genetikkursen
haha nää :P minns inte vilken man behöver för det.. jag köper mina via dem.. alltså när jag kommer till kursen
  #15 (permalink)  
Gammal 2007-10-17, 14:41
Medlem

Den du använder mest är just Avelsboken, men de gör även referenser till Uppfödarboken.
Svara med citat
  #16 (permalink)  
Gammal 2007-10-24, 01:10
Nykomling

Reg.datum: Oct 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Jenny m flock
Citat:
Köper man kurslitteraturen via dem? Vad kostar den? Den jag tänker på nu är genetikkursen som startar den 12/11. Jag tänkte anmäla mig till den nu. Skulle ju vara bra om man plöjt igenom boken en gång innan kursstart. Då vet man iallafall vad man tycker är svårast och kan be att få det förklarat på kursen. Jag har en bok som heter avelsboken hemma skriven av Lennart Swenson. Används den under kursen?
Tips!
Istället för att köpa böckerna på SKK (=dyrt!!) så gå in på www.bokus.se eller www.adlibris.se det tjänar du mycket på!

www.neomaxen.se
Svara med citat
  #17 (permalink)  
Gammal 2008-01-15, 15:50
Medlem

jag har gått alla 6 kurserna. och genetiken tycker ja va den jobbigate delen men även underbart kul.
o christel e jättesnäll. har haft dem flesta kurserna för henne. och tack för jag såg den här tråden. kom på att jag måste ringa henne snart om jag inte får hem mina diplom. saknar ju två diplom..
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar