Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Allmänt > Allmänt hundsnack

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2010-09-02, 23:23
Nykomling

Reg.datum: Sep 2010
Unhappy Behöver hjälp med en 1,4 årig Phalene hona!

Hejsan!

Jag äger en Phalene hona på 1 år och 4 månader snart. Köpte henne när hon fyllde 1 år, alltså för 5 månader sedan. Hon har varit jätte duktig tills NU.
Hon har börjat kissa i min säng ÄVEN när jag ligger där, hon har börjar bita på massor av saker TROTS att hon har hur mycket ben och tuggleksaker som helst! Och hon får helt normala rundor. Snabb runda på morgonen & innan jag lägger mig. Sedan några stycker längre rundor under dagen + att hon springer runt, runt och runt som en dåre när hon leker.
Hon äter också min katts avföring och är allmänt ohanterlig snart?

Själv, har jag haft sommarlov nu i 2,5 månad och har nyss börjat skolan.
Känns som det hela kan bero på just detta, har jag fel?
Att hon inte får lika mycket uppmärksamhet längre? Har också märkt att ju mer jag säger ifrån om saker och ting ju mer skygg blir hon? Hon beteer sig jätte konstigt. Och hon löpte precis när jag köpte henne, så det beror inte på det.
Har också hört att hundar kommer in i en 1 års kris och blir ungefär som valpar igen. Kan det vara så också?

Snälla, kan någon snäll människa hjälpa mig eller komma med tips för hur man gör? Orkar inte ha det såhär längre... Vill inte lämna ifrån mig henne heller, för det är hon inte värd.

Tacksam för svar
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar