Röjde lite bland Miras grejor idag och insåg genast att jag handlar en hel del till min hund... När jag räknade efter så kom jag fram till att Mira har 3 uppsättningar mat & vattenskålar, 6 koppel, 7 halsband, 1 sele, 3 stickade koftor, 4 täcke, 1 fleecedräkt, 2 tikskydd, 3 sängar och 4 burar. Förutom detta så MASSOR av leksaker, gosedjur, ben & diverse skötselgrejor såklart... Hmmmm... Misstänker om att jag inte är ensam här om att shoppa en del till mitt lilla hjärtegull...
och säkert 10 bäddar på 6 rum
hundgodis för ett helt kompani :P
hundben därremot käkar mina småttingar i omgångar.. det är något som alltid tar slut här trots att jag köper mycket
leksaker ligger överallt..
ojj oj oj tänk om man skulle räkna på hur mycket man lagt ut :P
och böcker? en hel bokhylla full
Röjde lite bland Miras grejor idag och insåg genast att jag handlar en hel del till min hund... När jag räknade efter så kom jag fram till att Mira har 3 uppsättningar mat & vattenskålar, 6 koppel, 7 halsband, 1 sele, 3 stickade koftor, 4 täcke, 1 fleecedräkt, 2 tikskydd, 3 sängar och 4 burar. Förutom detta så MASSOR av leksaker, gosedjur, ben & diverse skötselgrejor såklart... Hmmmm... Misstänker om att jag inte är ensam här om att shoppa en del till mitt lilla hjärtegull...
Hmm, känner igen det där..har blivit ett antal grejer .....men vad gör man inte för sina älsklingar kan ju även vara bra att det finns lite extra av allt om man skaffar en till ...