Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Allmänt > Allmänt hundsnack

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #11 (permalink)  
Gammal 2007-11-09, 16:20
annach9s avatar
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Nilla
Freja kan stänga dörren, kraffsa, ligg, sitt, vinka, skall, morr, stå, snurra, bus (lekinvit), jaga katten när den försöker klösa på soffan. Sedan kan hon söka och det brukar innebära jaga råttor
Stå!

Bus!
Sötnosen Freja... Jag bara älskar den första bilden
  #12 (permalink)  
Gammal 2007-11-10, 07:47
Chilliys avatar
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Nilla
Freja kan stänga dörren, kraffsa, ligg, sitt, vinka, skall, morr, stå, snurra, bus (lekinvit), jaga katten när den försöker klösa på soffan. Sedan kan hon söka och det brukar innebära jaga råttor
Stå!

Bus!
Såå jätte duktig Freja är o underbart söt

Svara med citat
  #13 (permalink)  
Gammal 2007-11-10, 07:49
Chilliys avatar
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av annach9
Citat:
Ursprungligen postat av Chilliy
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Chilliy
Citat:
Haha, så himla sött. Måste försöka lära Disa pang också
Ja det är rätt häftigt o nog jätte kul för hunden oxp Lycka till med trickset o filma det gärna sen om du har möjlighet
Tack, bara roligt att ha nått att öva på...
Glömde ju hennes trick även om de inte är lika coola som "pang"...Men hon är en hejare på att krypa...Å som hon kryper, ser ut som en liten iller där hon kravlar sig fram över mattorna ...
Senaste tricket är vinka . sen kan hon rulla och så det vanliga, sitt vackert, sitt o ligg.
Blir hon extra ivrig kör hon en hel kavalkad av tricks, dvs all hon kan på en gång
Haha att köra allt dom kan på samma gång stämmer bra in på vår lille oxå..Han älskar att jobba ju..Vad många tricks din hund kan Att krypa verkar svårt men det går väl oxå o lära..Att träna "pang" va inte alls svårt..Först bad min dotter Chilliy att sitta,sen ligga o när han låg föste hon han mot sidan o klappade massa o samtidigt sa hon Pand. Alltså när han låg på sidan..Sen tränade dom på detta o tillslut kunde Chilliy det utan någon hjälp..O han är för bedårande söt när han gör det. Nu går inte detta tricket så fort som det ska men det är ju en bra början. O Chilliy vill upp väldigt snabbt efter. O det mpåste oxå tränas..Men kul är det
har övat och pangat ihärdigt idag och hon har redan börjat fatta, även om det är långt ifrån klockrent ännu....ett par dagar till så tror jag att det sitter..Skam den som ger sig
Hej igen Anna..Ja det är ju inte alls så svårt att lära dom tricket..Vad kul att det går så bra..Väntar med spänning på att kke få se det oxå

Svara med citat
  #14 (permalink)  
Gammal 2008-07-02, 13:55
Ranningens avatar
Nykomling

Reg.datum: Jun 2008
Våran Yorkchi, Tindra, kan om vi frågar henne om hon är ett monster, så morrar hon. Sen om vi tycker att det var ett "litet" monster, morrar hon högre. Ber vi få ett stort monster morrar hon jättehögt och visar tänderna.
Sen rulla, snurra, söka "bodongen" (bollen), sitta, ligga, tacka, dansa och annat vanligt...... vi håller på att lära henne hoppa hopprep och att själv åka skateboard......... går lite trögt, bodongen är roligare...........lite frustrerande ibland då...........

Saga och Mina kan tacka, ligga, sitta, dansa, rulla....... det går trögt! Mina blänger på en som att " Men skit ner dig, kärring!".....Saga ser mer frågande ut och verkar ibland väldigt dum........ IQ-fiskmås

Vi har torkat in och snöat bort så vi har slut på trix.. Så det var kul att se vad andra kan.....
Svara med citat
  #15 (permalink)  
Gammal 2008-07-09, 21:28
Moderator

Reg.datum: Oct 2007
Min hund Fia kan inget "roligt" än, men det kommer! Däremot kan mina svärföräldrars hund ett kul partytrick, inte så ovanligt dock. Man säger "Hur gör flickorna i *ortsnamn*" och då lägger hon sig på rygg. Testade det på en tjejmiddag en gång då jag var hundvakt och en av tjejerna blev lite putt när jag sa namnet på de ort hon bor i, tjejen trodde att jag lärt hunden just det namnet och då syftat på henne

Gjorde en miss med min pappas hund när jag var hundvakt. Satte ner matskålen och sade varsågod, men hunden rörde inte maten. Jag lockade på alla sätt och vis men det gick inte! Kom efter en bra stund på att det är "Bon apetité" som gäller, då åt hunden!
  #16 (permalink)  
Gammal 2008-07-18, 15:01
Miothes avatar
Nykomling

Reg.datum: Jul 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Miothe
Min lägger sig på rygg och vinkar och en massa annat roligt
Har lärt honom pang och hämta kopplet
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar