Jag lämnar aldrig mina hundar nästan, bara nån timme eller så om man ska handla, vet inte riktigt säkert vad dom pysslar med då, men jag tror dom busar och tuggar på deras tuggisar, har inte hört att dom skällt eller så
Mira är också jätteduktig de få gånger hon är själv hemma. Hon verkar mest sova och koppla av vilket är jätteskönt. Ibland vaknar hon inte ens när jag kommer in utan jag får gå in och väcka henne. Bara skönt tycker jag eftersom det tyder på att hon känner sig lugn och trygg när jag är borta...
Jag har det så lyxigt att min pappa jobbar nätter så han får ta hand om hundarna på dagarna. Nu har ju iof jag tagit studenten så nu är även jag hemma på dagarna, men jag skulle väl försöka få tag på ett jobb.
Jag jobbar mellan 7.15-15.15 om dagarna, Lusi är hemma då, tror hon har de ganska skönt. Är det en lugn dag på jobbet så hinner jag hem och gå en liten lunchpromenad dessutom, och skulle jag jobba längre så kan hon va med mig på jobbet. (Brevbärare)
Mina kollegor säger att hon aldrig skäller när dom är där och lämnar post så hon sover nog som allra bäst när mamma är på jobbet.