Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Allmänt > Allmänt hundsnack

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2007-10-24, 16:30
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Kändis??

Ni som är aktiva på flera forum, har ni upplevt att ni blivit kändisar på köpet? Det har hänt mig flera ggr att folk kommit fram till mig och sagt - Det måste vara du! Vad svara man på det? Vem skulle jag annars vara?
Men det är en konstig känsla när man står där som ett fån och rådbråkar sin hjärna om vem människan framför en är. Det visar sig alltid att de också är med på något av mina forum. Men nu sist så var det en kvinna som bara hade hört talas om mig, genom en kompis, som kom fram och ville visa upp sin lilla spanjor. Som hon inte ens hade med sig. Utan jag fick snällt stå och vänta medans hon sprang till sin bil och hämtade hunden. Nu lider ju jag av den svåraste formen av hundus idiotus så jag stod ju gladeligen och väntade på sagda hund. Kan ju säga att min dotter var måttligt road.
En annan gång så höde jag någon vråla bakom mig - Titta det är Eva och Houdina. Jag vände mig om och det var också en vilt främmande kvinna. Ja, det är alltid kvinnor. Vi har väl inte lika många hämningar som männen kan tänkas. Kan inte låta bli att undra om vi verkligen är så udda att vi lyser som ett fyrbåk där vi går fram. Eller kan det bero på min banner? Undrar om jag kommer att få skriva några autografer snart

Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2007-10-24, 17:27
Miras avatar
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Mira
Hi Hi... Nej, det har faktiskt inte hänt mig än... Fast man lämnar ju ut ganska mycket information om sig själv både genom sin profil, sina inlägg och hemsidor så det är kanske inte så konstigt att folk känner igen en... Däremot händer det ganska ofta att jag känner igen folk som är medlemmar på flera olika forum. Ibland har de samma användarnamn eller så känner man igen hundarna. Internet är inte alltid så stort som man tror...

***Med båda fötterna på jorden kommer man inte långt...***
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar