Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Allmänt > Allmänt hundsnack

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1 (permalink)  
Gammal 2007-09-26, 12:48
Miras avatar
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Mira
Hund eller uggla?

Min hund har blivit knasigare! I alla fall blir jag det snart... Mira har på sista tiden förvandlats från hund till natt-uggla. Av någon anledning så har hon vänt på dygnet och är helt plötsligt JÄTTE-TRÖTT på dagarna och JÄTTE-PIGG på nätterna. De senaste nätterna har Mira kommit på att det är så roligt att leka med pip-leksaker och tugga på ben vid sådär halv tre tiden på morgonen. Igår kväll försökte jag vara förutseende och plocka undan allt innan jag gick och la mig men hon har sina små tuggben undangömda lite här och var och hon har verkligen stenkoll på var de är... Ska försöka överlista henne inatt, annars blir hon nog förvisad från sängen...

***Med båda fötterna på jorden kommer man inte långt...***
Svara med citat
  #2 (permalink)  
Gammal 2007-09-26, 13:40
annach9s avatar
Flitig postare

Ja du, rolig liten vovve du har . Mitt förslag är att försöka aktivera henne med nått uttröttande innan ni går och lägger er, kanske en kvällsprommis och/eller lite sökövningar. Disa sover som en liten gris hela natten och är väldigt morgontrött . Väldigt kvällstrött också . Men där emellan vet man att hon lever... eeee:" class="inlineimg" />
  #3 (permalink)  
Gammal 2007-09-26, 15:52
Miras avatar
Flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av annach9
Ja du, rolig liten vovve du har . Mitt förslag är att försöka aktivera henne med nått uttröttande innan ni går och lägger er, kanske en kvällsprommis och/eller lite sökövningar. Disa sover som en liten gris hela natten och är väldigt morgontrött . Väldigt kvällstrött också . Men där emellan vet man att hon lever... eeee:" class="inlineimg" />
eka:" class="inlineimg" /> Ha, så har Mira också varit hela sitt liv! Både kvälls- natt- och morgontrött... ända fram till nu... Du vet kanske inte vad du har att vänta... Disa förvandlas kanske också till en natt-uggla en dag...

Nej men skämt åsido. Får nog ta och dra igång med lite mer kvällsaktiviteter här hemma så hon är trött när vi ska gå och lägga oss... Tack för tipset...

Svara med citat
  #4 (permalink)  
Gammal 2007-09-27, 10:25
annach9s avatar
Flitig postare

Haha, ja då vet jag vad man har att vänta sig, gäller att passa på att sova ut nu medans man kan
  #5 (permalink)  
Gammal 2007-09-27, 11:12
Miras avatar
Flitig postare

Ja, det är nog bäst...

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar