Hundar.se hundbutik
Hundbutik Registrera FAQ Medlemslista Kalender Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Gå tillbaka   Hundar.se - hundforum > Allmänt > Allmänt hundsnack

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #11 (permalink)  
Gammal 2007-10-13, 23:01
Nillas avatar
Flitig postare

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Thairghays
Citat:
Ursprungligen postat av Nilla
Citat:
Fördomar finns många på små hundar. Varför vet jag inte men å andra sidan är jag ju rätt partisk mot våra dvärgar..

Har hört att min ras är små skälliga, bjäbbiga tanthundar som inte klarar av att vara ute i kyla för då fryser de ihjäl..
Ja just och det är givetvis därför alla småhundar går på låda och har blöja för att dom inte ska frysa ihjäl på vintern eka:" class="inlineimg" />
Nyckelordet är just alla småhundar.eka:" class="inlineimg" />

Vi småhundsägare är ju även lata människor och inte orkar träna eller promma med de våra, de ska ju bara ligga på en sidenkudde i soffan och äta leverpastej.
Hahahaha ja och givet ska en riktig dvärghund kasta sig i koppel och göra utfall mot allt och alla, och OM men bara OM hunden mot förmodan kan gå lös och göra som man säger så har man bara tur att den va så För gud förbjud om man råkar tycka att det faktiskt går att träna en litenhund i lydnad.
  #12 (permalink)  
Gammal 2007-10-13, 23:10
Thairghayss avatar
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Thairghays
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Fördomar finns många på små hundar. Varför vet jag inte men å andra sidan är jag ju rätt partisk mot våra dvärgar..

Har hört att min ras är små skälliga, bjäbbiga tanthundar som inte klarar av att vara ute i kyla för då fryser de ihjäl..
Ja just och det är givetvis därför alla småhundar går på låda och har blöja för att dom inte ska frysa ihjäl på vintern eka:" class="inlineimg" />
Nyckelordet är just alla småhundar.eka:" class="inlineimg" />

Vi småhundsägare är ju även lata människor och inte orkar träna eller promma med de våra, de ska ju bara ligga på en sidenkudde i soffan och äta leverpastej.
Hahahaha ja och givet ska en riktig dvärghund kasta sig i koppel och göra utfall mot allt och alla, och OM men bara OM hunden mot förmodan kan gå lös och göra som man säger så har man bara tur att den va så För gud förbjud om man råkar tycka att det faktiskt går att träna en litenhund i lydnad.
Men kastar dom sig inte handlöst åt alla möjliga håll???
De biter ju även gärna barn och hatar alla andra än matte/husse.

Jamen självklart har man ju bara tur om småttingarna kan gå lösa. De är ju otränbara i allt..

hemsida -> http://www.thairghays.se
blogg -> http://thairghays.bloggagratis.se
Svara med citat
  #13 (permalink)  
Gammal 2007-10-14, 00:41
Nillas avatar
Flitig postare

Reg.datum: May 2007
  #14 (permalink)  
Gammal 2009-08-26, 17:56
Nykomling

Reg.datum: Aug 2009
Fördomar om ras!

Det finns många som förväntar sig eller tror att bara för att en hund är te en rottweiler eller en schäfer och sådana raser att dom är farliga och så, men hunden fostrar inte sig sjlv den blir det du gör den till!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Programvara från: vBulletin® Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.1.0 , Svensk översättning av: Anders Pettersson, Style by kreativfantasy.com.

chabby chic termometer med hundar