Visa ett inlägg
  #7 (permalink)  
Gammal 2008-04-13, 15:42
hardedoggs hardedoggs är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2007
Skicka ett meddelande via MSN till hardedoggs
[quote=hardedoggs;3620]
Citat:
Ursprungligen postat av mredv Visa inlägg
Hej,

Har gått i Fralla-tankar i ett tag nu. Jag och flickvännen var och träffade 2 frallor i helgen och är nu helt fast...

Va kul att du har fasnat för denna helt underbara ras & att vi hoppas att du hittar din lilla fralla snart..!

Jag tycker att du ska ringa & prata med olika uppfödare så det finns olika åsikter om just frallan så att du känner att det är just rätt uppfödare för dig/er
Men även att du åker ut till dom uppfödare som du har fått fin kontakt med & tittar på dom vuxna hundarna & ser hur dom är i sättet mm. För alla valpar är söta Vänttiden är olika så det går väl inte direkt å säga ..
Citat:
Ursprungligen postat av Josse Visa inlägg
Jadå, min sambo har lagt in några bilder här på forumet på vår lilla Fia, eller Typhoon's Caisa som hon egentligen heter. Visserligen är hon några kilo tyngre och månader äldre nu än på bilderna.
Finns här:
http://www.hundar.se/forum/bilder/528-blid-pa-min-lilla-franska-bulldogg.html

Det är Fias goa mormor Malva som kommer från Hardedoggs om inte jag är helt ute och cyklar. Fia är från Malvas dotter Idas första kull.
Jaha ok Ja det stämmer Malva blir mormor til din lilla. Vår "lilla" Haiwaiita är efter Amorös som är kullsyster med Malva